▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒┌═══════════════════════════════════════════┐▒▒▒▒┌══════╤═════════════┐▒▒▒▒
▒▒▒│   ▄▄▄▄▄▄▄▄▄     ▄▄▄   ▄▄▄     ▄▄▄▄▄▄▄▄▄   │░░▒▒│░░░░░░│  RUC  │░░▒▒
▒▒▒│   ███   ███     ███   ███     ███         │░░▒▒├══════┴═════════════┤░░▒▒
▒▒▒│   ███▀▀█▄       ███▄  ███     ███▄        │░░▒▒│  The Bulletin #4   │░░▒▒
▒▒▒│   ▀▀▀   ▀▀▀     ▀▀▀▀▀▀▀▀▀     ▀▀▀▀▀▀▀▀▀   │░░▒▒├════════════════════┤░░▒▒
▒▒▒│ ───────────────────────────────────────── │░░▒▒│	 Phile 6 of 11   │░░▒▒
▒▒▒│	--== Russian Underground Club ==--     │░░▒▒└════════════════════┤░░▒▒
▒▒▒└═══════════════════════════════════════════┘░░▒▒▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░│░░▒▒
▒▒▒▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒│░░▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒│▒░▒▒
▒▒▒┌════════════╤════════════════════════════════════════════════════════┤▒░▒▒
▒▒▒│ Date:	│ October 19, 1997					 │░░▒▒
▒▒▒├════════════┼════════════════════════════════════════════════════════┤░░▒▒
▒▒▒│ Get it at: │ http://www.toptown.com/hp/RUC/			 │░░▒▒
▒▒▒│		│ http://www.toptown.com/dorms/NIGHT%20ELF/		 │░░▒▒
▒▒▒└════════════┴════════════════════════════════════════════════════════┘░░▒▒
▒▒▒▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒


		       Мнемоники Compuserve NetWork
		      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

┌─────────────┬──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│  Host Name  │  PROMPT/RESPONSE/		     │  X.25 ADDRESS  AND  DESCRIPTION     │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│  AAA        │  ? Network error #11, 0 	     │  				   │
│	      │  Please contact Customer Assistance  │  				   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│  AC	      │  ? Network error #11, 0 						   │
│	      │  Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Acc        │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  ACCESS     │  Password:								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  AE	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  AL	      │  Connected to 0000 TFLON						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  AT	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  AU	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  BANKONE    │  Connected to 0002 BANKONE						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Bank       │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  BF	      │  UIC: test								   │
│	      │   PW: test								   │
│	      │ 									   │
│	      │  Connected to 0000 Brown-Forman 					   │
│	      │  Username:								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Bnet       │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  BO	      │  Host Unresponsive							   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│  BYE        │ 				     │   DISCONNECT			   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│  CA	      │  ? Network error #11, 0 	     │  				   │
│	      │  Please contact Customer Assistance  │  				   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│  Chase      │ UIC:				     │   Chase Bank			   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│  CALBBS     │ CALCOMP HEADQUARTERS		     │   Calcomp BBS			   │
│	      │ CONNECT 19200 / 07-20-97 (16:08:54)  │  				   │
│	      │ (Error Correcting Modem Detected)    │  				   │
│	      │ 				     │  				   │
│	      │ CalComp PCBoard Bulletin Board System│  				   │
│	      │ PCBoard (R) v15.21/M 100 - Node 17   │  				   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│  CC	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│  CIS        │  User ID:			     │   CompuServe online service	   │
│  CPS        │ 				     │  				   │
│  COMPUS     │ 				     │  				   │
│  COMPUSERVE │ 				     │  				   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│  CISAGREE   │ 				     │   Compuserve Registration	   │
│	      │  User ID:			     │  				   │
│	      │ 				     │   User ID:   177000,1005 	   │
│	      │ 				     │   Password:  EXPLORE/WORLD	   │
│	      │ 				     │   User ID:   177000,7002 	   │
│	      │ 				     │   Password:  WALKIE TALKIE	   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│  CML        │ UIC: CML								   │
│	      │ Connected to 0000 PaperChase						   │
│	      │ |									   │
│	      │ Welcome to PaperChase.  						   │
│	      │ 									   │
│	      │ PaperChase provides the best way to access:				   │
│	      │ the MEDLINE, HealthSTAR, and AIDSLINE databases 			   │
│	      │ of the National Library of Medicine;					   │
│	      │ the CANCERLIT database of the National Cancer Institute; and		   │
│	      │ the CINAHL database of CINAHL Information Systems.			   │
│	      │ 									   │
│	      │ INFORMATION, TERMS, AND CONDITIONS:					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Cnet       │ Connected to ONET							   │
│	      │   COMMAND UNRECOGNIZED  						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  CONNECT    │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  DC	      │  UIC:									   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│  DIALOG     │  Connected to 0000 RSEURO	     │   Dialog Online Database 	   │
│	      │ 				     │  				   │
│	      │  DIALOG INFORMATION SERVICES	     │  				   │
│	      │  PLEASE LOGON:  		     │  				   │
│	      │  ?SSSSSSSS			     │  				   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│  Dnet       │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  DUAT       │  jetplan is unavailable. please try again in 5 mins.			   │
│	      │  Disconnected from host 						   │
│	      │  X.25  CS:000  <T|4\s:2 						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  EC	      │  WELCOME								   │
│	      │ 									   │
│	      │ 		   YOU HAVE MADE EYE CONTACT!				   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	 Welcome to the GAY Online Center of the Universe!		   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	    For Voice Assistance, call (415) 703-6170			   │
│	      │ 									   │
│	      │ 									   │
│	      │ If you already have a User-ID on Eye Contact, type it in and press RETURN. │
│	      │ Otherwise type "new":							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  ECHO       │  ? Network error #11, 0 						   │
│	      │  Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  ED	      │  Connected to 0000 TFLON						   │
│	      │ 									   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	  Thomson Financial Services					   │
│	      │ 	     Attached to node SYS3					   │
│	      │ 									   │
│	      │  Username:								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Essex      │ Host Unresponsive							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  FC	      │ Connected to 0000 TFSUK 						   │
│	      │ 									   │
│	      │ l4cs1									   │
│	      │ 									   │
│	      │ Welcome to SCO Open Server Network System Release 3.0.0 		   │
│	      │ 									   │
│	      │ l4cs1!x 								   │
│	      │        25 Username:							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  FENICS     │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  GLOBAL     │ Connected to 0001 CompuS01						   │
│	      │ 									   │
│	      │ Global Report								   │
│	      │ TERMINAL:  (1=VT100)							   │
│	      │ 									   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	  W e l c o m e    t o    G l o b a l	 R e p o r t		   │
│	      │ 									   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	  SEE IMPORTANT NOTICE ON MAI/MES REGARDING CBT DATA.		   │
│	      │ 									   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	    To sign onto Global Report Please Enter your...		   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	    Username:							   │
│	      │ 	    Password:							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  GO	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  HC	      │ UIC:									   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│  Help       │ If you are attempting to access      │  				   │
│	      │ the CompuServe system, please	     │  				   │
│	      │ enter a ^C (ASCII ETX) in the	     │  	HELP for HOST		   │
│	      │ fuou are unable to		     │  				   │
│	      │ issue a ^C, enter either CPS or      │  				   │
│	      │ CIS at the 'Host Name: ' promptess   │  				   │
│	      │ the CompuServe Commercial system or  │  				   │
│	      │ the CompuServe Information Service,  │  				   │
│	      │ respectively.			     │  				   │
│	      │ 				     │  				   │
│	      │ If you are attempting to access      │  				   │
│	      │ a CNS host, please enter the	     │  				   │
│	      │ appropriate host name.  	     │  				   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│  HOLONET    │ Connected to 0003 HOLONET			  WWW.HOLONET.NET	   │
│	      │ 									   │
│  HOLOIP     │ HoloNet(SM) -- A service of IAT 					   │
│	      │ HoloNet Member Name (Non-members type "guest"): 			   │
├─────────────┼───────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│  HOOKED     │ Password: HX25OOKED				  │ Не пускает даже через  │
│	      │ ? You are not allowed access through this gateway.│ Compuserve Dial-up     │
├─────────────┼───────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┤
│  HOMEBANK   │  Connected to 0019 BOFA_HOMEBANKING_0					   │
│	      │  ENTER ID:								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Inet       │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  INFO       │ Please login  19:43:44  						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  LD	      │ UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  LEXIS      │  Connected to 0160 REO_01						   │
│	      │ 									   │
│	      │  Please transmit your terminal TYPE abbreviation.			   │
│	      │  (Abbreviations begin w Call Customer Service for assistance)		   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Lnet       │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┤
│  London     │  Connected to 0029 POSNET	   │---> здесь теже ограничения что и на   │
│	      │  -gwy 04817-Tymnet: please log in: │	 Российском TYMNET		   │
│	      ├────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│	      │  Connected to 30trtws		   │---> позволяет выходить на хосты к     │
│	      │  -gwy 04629-Tymnet: please log in: │которым нет доступа на РоссийскомTYMNET│
├─────────────┼────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│  LR	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Mchipbbs   │ Connected to 0002 MCHPBB						   │
│	      │ 									   │
│	      │ MICROCHIP TECHNOLOGY CUSTOMER SUPPORT BBS   48804033			   │
│	      │ 									   │
│	      │ 		 08:10 11-OCT-97					   │
│	      │ 									   │
│	      │ 									   │
│	      │ You have successfully reached the Microchip BBS!			   │
│	      │      Set your modem to 8N1 before proceeding!				   │
│	      │ 									   │
│	      │ If you already have a User ID on this system,				   │
│	      │ type it in and press RETURN.  Otherwise, type "new":			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  MCHPBB     │ The Microchip BBS can ALSO be accessed by TELNET and FTP.		   │
│	      │ The address is mchipbbs.microchip.com. Your News readn  		   │
│	      │ also attach to the Microchip BBS, to view the Special Interest Groups,     │
│	      │ by changing your news reader server to mchipbbs.microchip.com.  	   │
│	      │ If you have any questions, please contact user id: Dan Elkey on the BBS.   │
│	      │ 									   │
│	      │ Connected to 0000 MCHPBB						   │
│	      │ Auto-sensing... 							   │
│	      │ 									   │
│	      │ MICROCHIP TECHNOLOGY CUSTOMER SUPPORT BBS   48804033			   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	   08:15 19-OCT-97						   │
│	      │ 									   │
│	      │ Yccessfully reached the Microchip BBS!  				   │
│	      │      Set your modem to 8N1 before proceeding!				   │
│	      │ 									   │
│	      │ If you already have a User ID on this system,				   │
│	      │ type it in and press RETURN.  Otherwise, type "new":			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  ME	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  MELLON     │ Connected to 0032 MB							   │
│	      │ 									   │
│	      │ *** ENTER LOGON 							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Mercury    │ UIC: test								   │
│	      │ Connected to 0000 MCK_0 						   │
│	      │ 									   │
│	      │ Connection #1 established to MERCURY.CORP.MEDSTAT			   │
│	      │ :									   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│  MERIT      │ 				     │   MERIT NETWORK  (www.merit.net)    │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│  Micro      │ TYPE G FOR GUTS OR E FOR CMS(EXPRESS)│   GUTE V5.0 at Information	   │
│	      │ 				     │   Resources, inc. Chicago	   │
├─────────────┼──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│  Microsoft  │ ? Network error #11, 0  						   │
│	      │ Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  MJ	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Mnet       │ UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  N2KRF1     │  Connected Sunday 7/20/97 at 19:11:46 EST    Port# 23			   │
│	      │  Please enter your ID and PASSWORD:					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  NET        │  Connected to 0000 NewsNet						   │
│	      │  Welcome to NewsNet							   │
│  NEWSNET    │ 									   │
│	      │  Please sign on 							   │
│	      │  -->									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  NetWork    │  Network Assistance   PHN-28						   │
│	      │ 									   │
│	      │  If you are using a personal computer and the PC3 communications software, │
│	      │  please enter the following command:					   │
│	      │ 									   │
│	      │ 	 SET TER PC3							   │
│	      │  for the best display.  						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  NIFTY      │ Connected to 0033 FENICS						   │
│	      │ Enter Connection-ID  --->						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  NO	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  NT	      │ UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  NX	      │ ? Network error #11, 0  						   │
│	      │ Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  OAG        │  Connected to 30OAG							   │
│	      │ 									   │
│	      │  PLEASE ENTER SUBSCRIBERID;PASSWORD					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  OG	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  OK	      │ Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Onet       │ UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  ONLINE     │ 	       SunLink X.29 Terminal Service				   │
│	      │ 									   │
│	      │****************************************************************************│
│	      │ Enter your USER-ID at the "login:" prompt.  Or call 800-717-3330 for help. │
│	      │****************************************************************************│
│	      │NOTE:  Most users of this system should use their full names at the login   │
│	      │       prompt.  For example: "firstname lastname"			   │
│	      │ 									   │
│	      │ login:  								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  OS	      │ ? Network error #11, 0  						   │
│	      │ Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  PCH        │ Connected to 0000 PaperChase						   │
│	      │ |									   │
│	      │ Welcome to PaperChase.  						   │
│	      │ Sorry, we do not recognize your password.				   │
│	      │ 									   │
│	      │ Which would you like?							   │
│	      │ 									   │
│	      │ 1. Re-enter PASSWORD							   │
│	      │ 2. Sign Up Online							   │
│	      │ 3. Quit 								   │
│	      │ 									   │
│	      │ Please Choose: 3							   │
│	      │ If you have any comments or questions,  				   │
│	      │ call PaperChase toll free at (800) 722-2075,				   │
│	      │ within the United States or Canada.					   │
│	      │ 									   │
│	      │ You may also leave us a message.      To EXIT, Press <ENTER>.		   │
│	      │ 									   │
│	      │ Please note: Maximum of 70 characters per line. 			   │
│	      │ Line 1: 								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  PHN        │ UIC: PHN								   │
│	      │ ? You are not allowed access through this gateway.			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Phones     │  FINDCIS   PHN-1							   │
│	      │  Welcome to the CompuServe Phone Number Access area			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Pioneer    │  Connected to GCE_PIONEE						   │
│	      │  Enter terminal type or "M" for menu -       VT100			   │
│											   │
│			       Conseco Companies	     System: PFSAS400		   │
│			     320 Production System	     Device: DIALDSP02  	   │
│											   │
│											   │
│											   │
│											   │
│			   Enter User ID and Password					   │
│											   │
│			      User ID : __________					   │
│											   │
│			      Password: 						   │
│											   │
│											   │
│											   │
│											   │
│	    CCCCCC   OOOOOO   N    N   SSSSSS	EEEEEE   CCCCCC   OOOOOO		   │
│	   CC	    OO  OO   NN   N   SS       EE	CC	 OO  OO 		   │
│	  CC	   OO  OO   NNN  N   SSSSSS   EEEEEE   CC	OO  OO  		   │
│	 CC	  OO  OO   N  NNN	SS   EE       CC       OO  OO			   │
│	CCCCCC   OOOOOO   N   NN   SSSSSS   EEEEEE   CCCCCC   OOOOOO			   │
│											   │
├─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Pnet       │ Connected to PNET\ONLINE						   │
│	      │ Username:								   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  PNCBANK    │ Connected to 0000 NETWORK-PKM0  					   │
│	      │ Please login  12:46:50  						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Prompt     │  ? Network error #11, 0 						   │
│	      │  Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┤
│  Ramp       │  PPP				   │ Возможно соединение с сайтами SPRYNET │
├─────────────┼────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│  RD	      │  ? You are not allowed access through this gateway.			   │
│	      │   даже по Dial-up Компусерва						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  RSEURO     │  Connected to 0000 RSEURO						   │
│	      │ 									   │
│	      │  ENTER YOUR USERID							   │
│	      │  :									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  SBUKLO     │  Connected to 0000 SWISS						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  SE	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┤
│  Signet     │  password:			   │  Signet Bank			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│  SIGNUP     │  Connected to 0017 ZED1_ECN206  					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Snet       │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┤
│  SPRY01     │  UIC:				   │					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┤					   │
│  SPRY02     │  UIC:				   │					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┤					   │
│  SPRY03     │  UIC:				   │	   SPRYNET			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┤   (www.sprynet.com)		   │
│  SPRY04     │  UIC:				   │					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┤					   │
│  SPRY05     │  UIC:	   логин		   │					   │
│	      │  Password: пароль		   │					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┤
│  SS	      │  ? Network error #11, 0 						   │
│	      │  Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  STN        │  Connected to 0000 STN  						   │
│	      │  Welcome to STN International!  Enter x:				   │
├─────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Swiss	 Connected to 0000 SBUKLO						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  TFLON      │  Host Unresponsive							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  TFSUK      │  UIC:									   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  USBank     │  ? Network error #11, 0 						   │
│	      │  Please contact Customer Assistance					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  UU	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Wells      │  Connected to 0002 WELLS_FARGO_BANK					   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  Westing    │  Connected to 0000 GGLOTUS5						   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  WESTLAW    │  Connected to 0000 WLAW0						   │
│  WLAW       │  ENTER ID								   │
│		 введите на пирмер  "vt100"						   │
│											   │
│		 **	    **  ******   ****  ********  **	     *   **	    **     │
│		  **   *   **	**	**	  **	 **	    ***   **   *   **	   │
│		   ** *** **	*****	 ****	  **	 **	   ** **   ** *** **	   │
│		    *** ***	**	    **    **	 **	  *******   *** ***	   │
│		     *   *	******  *****	  **	 ******  **	**   *   *	   │
│											   │
│			A COMPUTER-ASSISTED LEGAL RESEARCH SERVICE OF EST GROUP 	   │
│				vailability: 24 hours a day, 7 days a week		   │
│	    Consult the Customer Information Database (DB CUSTINFO) for specific exceptions│
│											   │
│	    Copyright (C) 1997 by West Group.  Copyright is not claimed as to any part of  │
│	    the original work prepared by a U.S. government officer or employee as part of │
│	    that person's official duties.  All rights reserved.  No part of a WESTLAW     │
│	    transmission may be copied, downloaded, stored in a retrieval system, further  │
│	    transmitted or otherwise reproduced, stored, disseminated, transferred or used,│
│	    in any form ny means, except as permitted in the WESTLAW Subscriber 	   │
│	    Agreement or with West's prior written agreement. Each reproduction of any part│
│	    of a WESTLAW transmission must contain notice of West's copyright as follows:  │
│	    "Copr. (C) West 1997  No claim to orig. U.S. govt. works."  Registered in U.S. │
│	    Patent and Trademark Office:  WESTLAW, WIN, WESTNET, EZ ACCESS and Insta-Cite. │
│	    WIN natural language is protected by U.S. Patent Nos. 5,265,065, 5,418,948 and │
│	    5,488,725 and other patents pending.					   │
│	       Please type your password and press ENTER: (Password may not be displayed.) │
│	       xxxxxxxxx								   │
│		 We are having trouble accepting your password, and you have now	   │
│		 been disconnected.  For further assistance, call West Customer Service    │
│		 at 1-800-WESTLAW (1-800-937-8529).					   │
├─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  WS	      │  Host Unresponsive							   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  XX	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│  YE	      │  Выкидывает из Compuserve Network без коментариев			   │
└─────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

----------------------------------------------------------------------------

  EOF